Darmowa dostawa od 349 PLN!

Pomoc

Czy zamówione materiały są aktualne?
Najaktualniejsze z dostępnych! :)
Książki są świeżo z drukarni, a płyty zawsze zawierają najnowszą wersję testów.

Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym produkcie znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez e-mail: biuro@weztozdaj.pl.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami e-mailem: biuro@weztozdaj.pl lub telefonicznie: +48797275264.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w naszej ofercie.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto, po zalogowaniu do swojego konta, będziesz mieć dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz zrealizowanych zamówieniach: ich statusie, zawartości, podanych adresach itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail wiadomość z linkiem do potwierdzenia zamówienia – wtedy też rozpoczynamy jego realizację. Na bieżąco będziemy wysyłać informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Przy zakupie kodów dostępu do testów online bądź aplikacji mobilnej, kody wysyłane są na adres e-mail maks. do 24h od opłacenia zamówienia (najczęściej w ciągu kilkunastu minut).

Termin wysyłki zależy od dostępności produktów oraz wybranej formy płatności, natomiast czas dostawy – od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?
W zależności od liczby i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności oraz Twoich preferencji, możesz wybrać jedną z poniższych opcji dostawy:

  • kurier InPost,
  • paczkomat InPost,
  • kurier Pocztex,
  • Orlen paczka
  • Poczta Polska punkty odbioru
  • odbiór osobisty: KASA WORD, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań.

Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wyborze interesującej Cię formy dostawy oraz metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy oraz własnych preferencji, możesz wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pomocą PayU,
  • płatność za pomocą Sky-pay,
  • za pobraniem,
  • BLIK,
  • PayPal.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w KASIE WORD POZNAŃ, ul. Wilczak 53.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT.
W tym celu w trakcie składania zamówienia, w formularzu z Twoimi danymi, przy opcji „Chcę fakturę” wybierz „Tak” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma zostać przesłane zamówienie.
Jeśli nie zaznaczono opcji faktury przy składaniu zamówienia i został wystawiony paragon, zgodnie z prawem nie ma możliwości uzyskania faktury na firmę.

Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienie tylko do momentu skompletowania jego zawartości. Gdy zostanie ono przesłane na wskazany adres, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek zmiany swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo na adres: biuro@weztozdaj.pl.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Po jego przesłaniu na wskazany adres anulowanie jest już niemożliwe. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej – mailowo: biuro@weztozdaj.pl.

Gdzie jest moja przesyłka?
Po wybraniu opcji dostawy, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz śledzić położenie swojej przesyłki. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie „Przesyłka”.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) masz 14 dni od daty odbioru przesyłki, aby zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony, a także musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
Zwrotowi nie podlegają płyty z kodem aktywacyjnym oraz testy online i inne produkty cyfrowe.


Sklep zamknięty

🔧 


Przepraszamy za niedogodności.
Aktualnie prowadzimy prace serwisowe, aby ulepszyć działanie naszej strony.


Do tego czasu zapraszamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego:


+48 797 275 264



Wrócimy wkrótce – dziękujemy za cierpliwość!